Aliyegunes bende 28+3 üm tatlım artık yürüyemeyecek kadar iç bacak ve alt kasık ağrısı çekiyorum bebeğin ağırlığından olduğunu düşünüyorum. Doktorum ağrın olabilir ama çok fazla ağrı istediğimiz bişey değil demişti. Beni endişelndiren şey nişan ve su gelmesinden önce sancıyla doğumum başlaması . 😩