Hanimlar 33. Haftadan beri bebegimin hareketlerinde yavaslama vardi gittim suyun az dedi dunden beride hareketleri yavas yine ama sabah kalktim adet sancisi gibi agrim var simdi eve geldim bu agrilarim iyice dayanilmaz hale geldi ve sezeryan dikisimin oldugu yerde cok baski hissediyorum heran altima yapacakmisim gibi oluyor sizce dogum belirtisi olabilirmi