Merhabalar. Bende 32+4 gebeyim sizinle aynı kaderi paylaşıyoruz. Bende dünden beri griple uğraşıyorum.Rabbim en kısa zamanda şifa versin inşallah kardeşim. Size tavsiyem bol bol su,ıhlamur,çorba için. Ve strese girmemeye çalışın. Bir de gece yatmakta zorluk cekiyorsaniz mutlaka buhar makinaniz var ise gece boyu açık dursun. Yoksa alın zaten bebeğiniz olduğunda alacaksınız. Benim rahat uyumami sağlıyor. sıcak duş rahatlatıyor sıkı giyinmeye dikkat edin. Bizim vücudumuz bilmediğimiz ne mikroplarla savaşıyor ve içinde bebeğimizde var. O da bize eşlik ediyor bir de böyle düşünün 😊