Zeynepkaman Kızlar idrar yolu enfeksiyonuna antibiyotikler harici başka bir çare yok mudur ya günde 4 litre kadar su içiyorum temizlik açısından da çok dikkatliyim 3-4 sefer ilaç kullandım bana mısın demiyor geçmedi bir türlü
Gamzess1 Zeynepkaman Günlük 3 litre su temizliğe özen sürekli çamaşır değiştir ped değiştir toz saşeler fitiller yok yani şimdi de antibiyotik başladım bakalım sonu nereye gidecek 2 hafta geçti diyorum bi sonra ki hafta yine var yine var gitmiyor 😒
3oglanannesi Zeynepkaman banada dr dedi duyunca çok garip geldi ama işe yaradı insülin direnci neden oluyormuş geçmeyen enfeksiyona kestik hepsini denedik gerçekten işe yaradı deneyebilirsiniz
Annesininkurabiyesi Zeynepkaman valla canım bende başından beri aynı durumdan müzdaribim. Ne yaptıysak geçmedi hep kendini tekrarlıyor😒😒
gozdebaybars Gebelikte çok oluyor maalesef doktor toz veriyor onu içince geçiyordu benim suda eritilen olan
Zeynepkaman Hapyymami55 aynen öyle ya acaba normal doğuma engel bi durum mu onu merak ediyorum bebeğe bulasabiliyormus enfeksiyon Doğum esnasında
Usnac1995 Hapyymami55 nasıl anlıyorsunuz geri geldiğini sürekli tahlil mi veriyorsuhuz. Ben 19 haftalık gebeyim hiç yaptırmadım da. Belirtisi varmı ki
Fadimeckrr Benimde enfeksiyon çıktı toz verdi onu kullandım , antibiyotigide kullandım tekrar idrar tahlili vermem mi gerekiyor yoksa yanma vs olasıya kadar birşey yapmiyim mi 🙄
Deletedmom622772 Fadimeckrr belirti göstermeden de enfeksiyon oluyor benim öyle mesela baya enfeksiyonum var ne yanmam ne ağrım var 🥲 bence verin
uraz_ve_annesi- Benimde ne yaparsam yapayım geçmiyor bazı hamilelere doğuma kadar sürüyormuş sanırım benimde öyle olacak 😑
Zeynepkaman Gamzess1 lanet şey ya 🥹 günlük ped mi tetikliyor acaba diye düşünüyorum kimisi alakası yok diyor kimisi de onunda etkisi olduğunu söylüyor ama bende günlük pedsiz yapamam
Ysgl26 Belirli zamandan sonra taharet temizlik zor olduğj için normal canım oluyo ve kiminde doğuma kadar geçmiyo bile. Benim de öyle kaçıncı oldu artık yıldım. Tek seferlik kullanılan toz antibiyotik geçiriyo hemen. Bol su içmek tek çaresi malesef.
Ysgl26 Zeynepkaman doğumda bebeğe bulaşmayacağını söyledi doktorum. Bebeği kaplayan o kremsi yapı onu koruyomuş güya mikroplara enfeksiyona karşı
Ayss344 Zeynepkaman yok canım kesinlikle engel değil ben 9 ay boyunca çektim asla geçmedi 🤷🏻♀️ Ama 39 haftada normal doğum yaptım . Hiç düşünüp canını sıkma 🙏🌸
Ysgl26 Zeynepkaman günlük pedi asla kullanma dedi doktor bana. Günlük hayattta bile kullanma ki mantar enfeksiyon varsa asla dedi. Onu yerine sık sık çamaşır değiştir ve peçete koy dedi
Gamzess1 Zeynepkaman Ay bilmiyorum ki bende sürekli hep kullanırım bekarkende hep kullanırdım şimdi de bıraksam mı pedi acaba ama rahat edemiyorum ki takmasam da 🙄
3oglanannesi Zeynepkaman idrar yolu enfeksiyonu sürekli tekrarlıyor ilaçlara rağmen geçmiyor sa hayatından ekmek makarna pilav şekerli bütün gıdaları çıkarman gerek yani onu demek istedim enfeksiyon tekrarlama nedeni farklı olabiliyor drum bunları çıkarınca bana geçti enfeksiyon kullanmadığım ilaç kalmamıştı yoksa
linsmea Zeynepkaman canım kuru dur kürü çok iyi geliyor. Bir bardak suya 5-6 adet kuru dut koyup 10 dk kaynat. Sonra iç her akşam sabah yapabilirsin.