Cicilibicili Aysencim biz sizi ışığa değil de biraz forumun dışında tutalım olur mu? Döndüğünüzde umarım bu negatif üslubunuz pozitife döner👍🏻
Cicilibicili Gulcingezer bu şekilde post sabote eden hesapları bildirin lütfen. 1 kişi için 10 kişiyi de askılarız gerekirse. Kimse kimsenin hevesini kırıp böyle yorum yazamaz burada. İyi forumlar 🌸
Gulcingezer Cicilibicili bura ozellikle benim icin bir yildir kullandigim bir platform ve benim Ailem gbi olsu insanlar en zor acilari bile yeri geliyor paylasiyorz ki ben de bunu yapanlardanim o yuzden gonlu guzel insanlar kalsin burda tesekkur ederz🥰🙏🏻
Gokcenn21 Gulcingezer sıkma canını yumurtlama tarihine dikkat et ben yumurtlama dönemi tuttu ocakta korunmayı bıraktım Şubat sonunda yumurtlamamda tutmuştu
lyd522 Gulcingezer adet günün geldiğinde yaparsan daha kesin sonuç alırsın ayrıca testi yaptıktan sonra 5 dk içinde çıkıyo ikinci çizgi gebelik varsa silikte olsa hamilesin
Edanurkeskin Gulcingezer ince bir çizgi var sanki başlangıcı olabilir belki adete yakın yine yap bence
Edanurkeskin Gulcingezer hayırlısı canım bende sarı akıntı var başkada bişey yok adete7 gün var test almasım yapmıcam çok ümitleniyor sonra
Zehracan114 Gulcingezer Benimde normal kaset testte 5 gün kala aynen böyle çıkmıştı tamda senin yaptığın gibi ışığa tutmuştum ve çok belli ediyordu ama benimki hemen çıkmıştı saatler sonra değil. Saatler sonra çıkan kuruma çizgisi kabul ediliyor.
tanebebek Gulcingezer adetine daha 5 gün varsa çatlamanın üzerinden 13 gün geçmesi çelişkili değil mi canım yumurtlamadan en geç 16 gün sonra adet görülür
Gulcingezer tanebebek regl basindan itibaren sayilir ben 29 gunde bir regl oluyorm bat 8 mayis 5gunummvar bgunle beraber