“Takma, Zamana bırak, Stresi bırak, Bak ben öyle yaptım oldu.” gibi cümleler işe yarıyor mu gerçekten? Büyülü birşey oluyor ve insan tak diye bırakıyor mu gerçekten takmayı. Ya beyin, vücut otomatik olarak yapıyorsa bunları. Kadın diyor ki bir kaybım var + pıhtılaşmam var ve erken öğrenmem gerekiyor diye. Ona rağmen “Stresi bırakınca, burayı bırakınca olacak bak gör” diyorlar. Tamam iyi niyetli cümleler olabilir, ama iyi gelmiyor insanların zaafından konuşmak. Ve tüm o cümlelere rağmen o kadar güzel bir üslubun var ki. Gerçekten bravo canım.