Sezya ne guzel dilekleriniz var gercekten her birini okurken duygulaniyorm cok tesekkur ederm canim benim eksik olma ins vardir bi kaybim var o yuzden de ayni duygulari tatmayi istiyorm dileyen herkese kismet olur ins ;) olur canim yarin bulursam ins ikisinden de alayim ♥️🥰🙏🏻🥰🥰