DevriminAnnesi İyi Bayramlarrrr Kızlarrrr🥰 Gündüzleri mide bulantısı yaptığı için geceleri yatmadan önce içmemi söyledi doktor.. sorum şu; her gece aynı saatte mi içmem lazım? Yoksa hangi saatte yatarsam o an da mı içmem gerek 🥰😌
K_k1905 DevriminAnnesi valla ben hangi saatte yatarsam öyle içiyorum ama makbul olan saati saatine olan 😀
Htcnal DevriminAnnesi Takipli oldugum ebe antibiyotik gibi saati satine al demisti ,aldım mı ,hayır ,problemimi cozdu mu ,evet 😅
Secomo DevriminAnnesi ben günde iki kere kullanıyorum öğlen 12 ve gece 12 olarak ayarladım kendim .. Doktorum bir doz ağızdan ikinciyi vajina içine demişti ama ben ağızdan almadım hiç çünkü ağır bir ilaçmış uyku baş dönmesi kusma vs yapar diye okumuştum .. eğer sizin tek doz ve ağızdan ise bence gece yatarken kullanmanız daha iyi olur
Minianne04 DevriminAnnesi hormon olduğu için destekleyici bişe yani gece herhangi bi saat içebilirsin
DevriminAnnesi K_k1905 valla dün 00:36 da yattım o saatte içtim şimdi o saati bekleyemem asırı uyku var malum bayram yorucuydu tüm gün 🥰😄 Bu arada iyi bayramlar 🤍
DevriminAnnesi Secomo sabahları çok mide bulantısı ve sersemletince doktor akşam yatarken kullan dedi bi kere geç yattım o an içtim şimdi mecbur aynı saatte içeceğim o zaman.. vajinadan almayı beceremem diye ağızdan alıyorum..
Nazife03 DevriminAnnesi bende vajinadan kullanıyorum ilk başta beceremem nasıl olacak yapacam diyordum ama çok basitmiş