Jale_bydmr16 Kaburgalarımın ağrısı beni ağlatıyor 😭 mide yanmasına hiç girmiyorum. Ara ara oluşan yalancı sancılar şuana kadar ben hiç bir zorluk görmemişim meğerse 😭
Eminecak Jale_bydmr16 bende aynı haftadayim yalancı sancı nasıl oluyor merak ettim. Karnim sertlesiyor nefesim kesiliyor oyle bir sey mi ben cok sık hissediyorum bunu ya bebek mi kendini geriyor anlamiyorum
BMelek Jale_bydmr16 kaburga agrisina yatarken yastik koyun gobeginize ve gogusunuze dogru iyi geliyor birde yatmadan once dus almak yatmadan once birseyler yemeyin iyice baski yapiyor kaburgalara ve diyaframa. Mide yanmasina sut iciyordum ben bol bol yoksa gecmiyordu ☺️
BenEsra Jale_bydmr16 benimde öyle 30 +4 olduk sol gögüs altım ve onun tam arkası sırtım beni mahfediyo bıçak giriyo sanki
Hafize3536 Jale_bydmr16 32 haftadayım bende yok şükür cünkü hareketsiz ve magnezyum eksikliğinden cok oluyoe hamile yastığı alsaydın cok işe yarar bende var tam bi hayat kultarıcı allah şifa versin hepimize bendede nefes darlığı oluyor😭 inşallah son haftalarımız düzeliriz allahın izniyle amin
Jale_bydmr16 Eminecak büyüdükçe sığmıyor galiba sürekli idrara çıkma gereksinimi diyaframa baskı yapıyor
Jale_bydmr16 Hafize3536 normal de çok yürürüm 2 gündür şehir dışı bayram ziyareti dolasıyla oturmak zorunda kaldım o yüzden olduğuna eminim haklısın. Ama geçecek bebeğimi kucağıma alınca unutucam unutacağız sağlıkla inşallah