Kubraaatmr Perine masajini yapan ve fayda gören var mı ? İkinci gebeliğim. İlkinde yapmamıştım am bunda yapayım diyorum. 32 haftamdayim şuan. Kaçıncı haftada başladınız her gün mu uaptiniz nasıldı
zeyel_sena Kubraaatmr gebe okulunda doktor 34. Haftadan itibaren başlayın haftada 3_4 kez 5 dk yeterli demişti.
zeynepikra_61 Kubraaatmr Bana doğumum başladığı zaman yapmaya başlamıştı ebe faydasını gördüm normal dikişsiz doğum yaptım herkez de aynı olur mu bilmem ama ben mutlu geçirdim doğumu bu masaj sayesinde 🙏🏻 saat sabah 9da suni sancı verildi 2 santim açıklık vardı masaja başladı saat öğlen 12 de doğumum gerçekleşti ☺️
Kubraaatmr zeynepikra_61 ilk dogumunuzmuydu ? Masajı yaparken acı oluyor mu ?perine masani sadece yırtık dikiş olmasin diye mi yapılıyor yoksa açılma hızlı olsun ağrı olmasın diye mi ? Birde mesela kaç dakika yaptı sürekli mi yaptı nasıldı acaba. Çok soru sordum ama cevap verebilirseni çok mutlu olurum.
Miracinannesi_52 Kubraaatmr YouTube da gebe okulunun yayınladığı video var tarif ediyor orda şimdi izledim bende bütün sorularınızın cevabı var
zeynepikra_61 Kubraaatmr İlk dogumumdu bende bilmiyordum ebe masajı yaptığını söyledi suni sancı olduğu için oranın acı verip vermediğini açıkçası pek anlayamadım ama kesisiz bir dogum için yapıyorum dedi her muayene etmek için geldiğinde yaptı süresini hatirlamiyorum üzerinden 4 sene geçti ☺️