İnanır mısın normalde bi paket bana iki gün giderdi. Hamile olduğumu bilmiyordum. 6 haftaya kadar yedim resmen. Hani normalinden çok daha fazla içiyordum canım istiyordu. Sonra öğrendim tabi hamileliği. Zorlandım. Çok dua ettim nolur tiksineyim diye. İradem var bırakma konusunda. Ama insan yine de düşünüyor. Neyse bi sabah kalktığımda koku hassasiyetim başladı ve o gün bugündür asla ağzıma sürmem ortamına girmem evimde içirmem. 😁 darısı başınıza.