Deryakshn İyi akşamlar kızlar 37 haftayız ilk kez bacak ağrısı çekiyorum yürüyüşümü zorlaştırıyor hatta bunu yaşayan varmı?
Ezgigigi Merhaba, ben de 37+5teyim. Bildiğim kadarıyla Bebeğin ağırlığı pelvik ve kalça kaslarımıza ağırlık yaptığı için uzun süre oturma veya hareketesizlikte kemiklere baskı oluyor ve sızlama şeklinde ağrı yapabiliyor. Bende de var :)
Deryakshn Ezgigigi Bugün biraz fazla oturdum evet, çok teşekkür ederim 🙏 39 haftaya gün verdi Dr. Daha hazır değilim çünkü 😂🙏