Sueryi Selam kızlar, benim sağ tarafım özellikle belimin sağ tarafında ağrı oluşuyor. Bebek büyüdükçe böbreklere baskı yapıyormuş ağrının nedeni bu. Bu durumu yaşayan oldu mu, ağrılarla nasıl baş ediyorsunuz? Önerileriniz var mı??
Kubra_kalkan Sueryi aleyküm selam bence bir git baksınlar ben 5.aydan 9.aya kadar çektim iç karnım geniş oldupu için dışardan çok göbeğim belli olmazdı bebek içe çok baskı yaptığı için özellikle böbreğime aşırı baskı yaptığı için böbreğimde genişleme oldu doğum yaptım 22 gün önce hala o ağrım devam ediyor organlarım eski yerlerine geçtikçe ağrı gidecekmiş