Arkadaşlar 24 martta düşük yaptım kimyasal gebelik de olabilir dediler bu ay adet olmadan hamile kaldım ilk betam 2353 alttan bakıldı kese görünmedi doktorum dış gebelik ten şüphelendi 1 ay önce düşük yapmana göre yüksek dedi 2 gün sonra gittim 5600 kese yine görünmedi rahimde perde var rahim kalp şeklinde dedi. 3 gün sonra tekrar gittim betam 14549 normal ultrasonla kese yine görünmedi alttan bakıldı kese sağ tarafa yerleşmiş dedi rahimde ki perde den kaynaklı erken doğum ve düşük riski varmış benim gibi olanlar varmı vard bana yardımcı olurmusunuz