Amniyon sıvı eksikliği yada alt seviyede olan başına böle bi durum gelen var mı arkadaşlar sıvıyı arttırmak için neler yaptınız ben 22 haftalığım kanamayla birlikte suyum geldi ve doktor suyun kalmadı dedi bir haftadır kontrol altındayız ama artan bi durum yok bilgisi olan paylaşıp yardımcı olabilirse sevinirim 😔