Şuan 34+2 iki üç gündür evde oldugumdan midir bilmem o kadar ağırlastim ki sanki çalışamayacak durumdayım, perşembe iş başı ama nasıl olacak bilmiyorum , sizler kaç haftadan sonra çalışamaz raporu aldınız ? Bu arada çalıştığım yerde alaturka tuvalet ve benim için en büyük sıkıntı o 🙄🙄