Bende şuan 17+5günlük hamileyim 14.haftamda doktorum bebeğin eşinin aşşagıda olduğunu söyledi rahim ağzı tamamen kapalıydı geçn cumartesi kontrole gittim ve plecenta yavaş yavaş yukarı çıkmaya başlamış çok şükür rahim ağzı açılmış.Ben sürekli dinlendim fazla eğilip dogrulmadım,bol bol su içtim inşallah tamamn yukarı çıkar çünkü sürekli kanamam oluyodu.10 a yakın pruloton iğne oldum progestan hap kullandım.bol su iç ve dinlen.Doktorum bu dönemde ilişkiyi kesinlikle yasakladı seninde bilgin olsun.