Merveilhann Merhabalar aranızda epidural sezaryanle normal doğum yapan oldu mu? Veya bilgisi olan var mı?
kivirciginannesi Merveilhann ben epidural normal doğum yaptım çok güzeldi. AMa belli bir açıklığa ulaşmanız gerekiyor