SeymaU dıkkatlı bakarsan o bakarken gözüküyor zaten ya 😂 ama hayırlısı Allah kalbıne göre versın ben ılk oğlan olcak dedım oğlum oldu Buda kız hıssedıyorum hayırlısı çok merak edıyorum turkıye de baktırcam ınslalah söyler burda yoksa baya beklıyorum 😂