Deletedmom_33 ZeynebOnurluu96 14. Haftaya kadar vajinal ultrason ile muayene oldum. Bebeğim 2 ay 27 günlük şuan bir sorunum olmadı hiç tüp bebek bir de ona rağmen doktor nasıl muayene etmek istediyse hiç itiraz etmedim.
Hatice_Bahri ZeynebOnurluu96 bazen gözükmüyor dıye bılıyorum ultrasonda boş gebelik dıye bılıyorlar alttan muayene oluyor o zaman bellı oluyor . Bende olmadı ama bılıyorum bı kaç arkadaşımdan ben de çok tedırgın olmustum alttan bakmasın dıye 😂 ama bakmadı 9 haftalıktı cunku
Hatice_Bahri ZeynebOnurluu96 cocugu görmek ıcın yapıyorlar onlar daha ıyı bılıyor ama tedırgın olma bence
Edabykl ZeynebOnurluu96 Alttan muayne her haftada yapilir o cihazi giris kismina sokuyor sadece ileri kadar gitmiyor bi zarari yok bebege ulasmasi imkansiz
Ozgeneco ZeynebOnurluu96 5 haftalık hamileyim 4 kez alttan muayene oldum hiçbir sorun yok korkmayın rahimde Bi sıkıntı varsa alttan daha çabuk görünüyor
[silindi] ZeynebOnurluu96 hayir boyle birsey yok 8 9 haftaya kadar alltan bakiyorlar buyuyene kadar zaten birsey hissetmiyorsunuz