MerveeD bana yalancı sancı gibi geldi canım youtube da çok doktor dinledim doğum sancısıyla alakalı benimde sancılarım oluyor 32 den beri çünkü her akşam bir panik hali oluyordu doktorlar hep aynı şeyi söylüyor karın,kasık,bel,sırt ağrıları son aylarda olur şiddeti önceki aylara göre artar filan diye doğum sancısı diyebilmek için sancının sıklığı önemli her gelen sancı aralığı için süre tutabilirsin birde git gide şiddetinin artması gerekiyor bunları gözlemliyorsan acile gitmende fayda var dün mesela saatlerce sancı çektim her akşam aynı oluyorum bizde 36 oluyoruz bu gece itibariyle sancım ve kasılmam her akşam var ama hep düzensiz süre tutuyorum aralıkları hep farklı sürelerde ve şiddeti hep aynı hiç artmıyor zar zor uyuyorum sabah bi uyanıyorum sancı filan yok herşey yolunda iyiki gitmemişim diyorum ama şiddeti artsa tabiki giderim youtube dan doktorlardan dinle bence çok yol gösterici oluyor birebir tarif ediyorlar insanın içi rahatlıyor