Mybabe_mom keceliz730 bende 35 teyim ama şişliğim hiç yok. Herkeste farklı sanırım. Tuzlu yiyince olur derler genelde ama bilmiyorum tabi yine de
Nuuur0 keceliz730 benim bacaklar değil de kollar şişti nedense 😅 her gün 1 saat yürüyüş yapmaya çalışıyorum
Srra Bende 35 haftalık oldum ayakkabılar bile sıkıyor artık tam gelmiyor bol bol su tüketimi yapmak lazımmış
momofkaan 34 haftalığım ayakkabılarım Bayadır sıkıyordu geçenlerde bir no büyük ayakkabı aldım lcwden şimdi o da sıkıyor terlikle gidiyorum her yere.. çözümü olsa keşke