aden34 5+3 hamileyim henüz doktora gidemedim bayram dolasıyla sarı kokusuz kaşıntısız akıntım var imom omega kullanıyorum acaba ondan mı kaynaklanıyor yoksa ciddi bişey mi
esmerbomba aden34 enfeksiyondur cnm muhtemelen çok yaşadım hamileliğimde hicbirsey kullanmadım 32 gün oldu doğum yapali
K_k1905 aden34 sarı akıntı bebekle alakalı değil merak etmeyin kan veya kahverengi alıntılar sıkıntı oluyor
benimmdunyamm aden34 hamilelikte akıntı rengi kıvamı sürekli değişebilir bendede bazen sarı bazen beyaz. Geliyor şükür enfeksiyon yok