Kizlar doğum yapali 32 gün oldu bebeğimi hep gündüz banyo ettirirdim ama 40 çıkmamış bebek akşam banyo ettirilmez iyi değil diyorlar bunun doğruluk payı var mıdır acaba ? Siz akşam ettirdinizmi . Bebeğim uyumadigi için banyo ettirip yatırmak istiyorum ama bı yandan da endişeleniyorum yardımcı olursanız sevinirim 🥰