B3gul ben yurt dışında yaşıyorum ılk zamandan konuşuyoruz nasıl doğum ıstıycemızı doktorla bır problem olmasa normal olacak . Ama oğlumda donmedı onada normal doğar dedı ama ben korktugum ıcın çocuğa bır şey olur ters gelcek dıye sezeryan ıstedım . Sımdı bunada normal dıyoruz bakalım bır sorum olmasa normal doğum olcak ama çok ıstıyorum normal olsun cunku ılkınde çok cektım