Drkmls @Haticeozturk chicco diye yazılıyor Eger bulunduğun şehirde varda incele derim güzel araba Adana da olmadıgı içim ben görmeden almak istemedim almadım duo love modeli baston gibi kapanıyor. Ben MAclaren tercih ettim 0 Aydan itibaren kullanılan ve baston gibi kapanan ztn ilk 6 ay kış evden cok çıkma fırsatımız da olmaz ve sonucta herkes bastona geçiş yapıyor travel sistemler bana ağız ve büyük kapanıyor o yüzden tercih etmedim aslında cok fazla seyehat ediyoruz yurt içi yurt dışı olsun o bebek arabalarıyla bnm gezmem mümkün değildi o yüzden hafif (5,5 kilo aldığım ) ve pratik bir araba.