Rzgar valla eşim beni götürüyor napsın öyle pimpirikliyim ki her ay gitmek zorundayım burada bi devlet hastanesi var randevu almak mümkün değil 🙄 acil bi durum tabiki olabilir bizimde ama bakmıyorlar zaten geçen bi sancım oldu hastaneye sevk etti sağlık ocağı nst bağladılar anlamadı bişi Konya’ya yada Ankara’ya gitmen lazım dedi muhtemelen acil bi durum olsa da kılıfına uydurup ambulansla yollarlar şimdi ilk doğum sezeryan benim kalbimde ritim bozukluğu da var hayatta yapmazlar 😒