Essesss İyi günler tüp bebekle hamile kalanınız oldu mu acaba transfer tarihine göre 6+1 im ikiz kese göründü cuma günü bu cuma da 6+4 te kalp atışı duyacağız inşallah sizler kaçıncı haftada duydunuz __
K_k1905 Essesss transfer tarihine göre değil son adet tarihine göre hesaplanıyor yine tüp bebek olması değiştirmiyor yani. Bende 4.gün transferi oluştum.
hayall- Essesss bende 5 gün embriyosu transfer oldum 6+0 duyduk keseyi de kalp atışını da su 27 haftalik olduk kizimla cok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin☺️
Essesss mirage333 Benimki de 5.gün embriyosu transferin 27.gününe denk gelecek inşallah sağlıkla duyarız
Nesrinnnnn Essesss Bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım 6+4 oldu 6. Hafta da kalp atışı duyulmadı ama kalbin atışını gördük nasipse perşembe günü duyucaz inşallah
Fnd92 Ben 7+3te duymuştum kalp atışını 5.gün embriyosuydu herkesin başka tabi hepımız sağlıkla alalım kucaklarımıza yavrularımızı biz 13+2 olduk 🥰🤲🏻