Hapyymami55 Canselasr canım belki hissediyorsun dur ama anlamıyorsun dur bebek hareketini diye bendede ikinci gebeliğim bu 18 . Haftamdayim daha önce çok hissettim ama o değildir dedim zannetmedim bebekmis meğer ☺️
arzum8683 Canselasr ilk gebeliğinmi ilk gebeliklerde pek anlamıyor anneler ama 2.de hissediyor insan bu haftalarda benim ilk te hiç hissetmedim 2.de maşallah baya hissediyom bebeğin haraketlerini cnm normal bi durum galiba
Esramumcu Canselasr hiç korkma ben bile 23 +2 de hissettim ama çok fazla belli olmuyordu bir hafta sonra net belli oldu hareketli hiç durmayislari ilk hamilelikte geç olabiliyormuş 🥰
Canselasr Hapyymami55 sanki böyle gaz olur ya karninizda baloncuk gibi oluyor aalında gaz değil-dir acaba o mu hareketleri
Eminecak Canselasr ben 20 haftalikken minik minik hissediyordum 25. Haftada tamamen hareketlerini hissettim 27 de de ters döndü ayaklarını falan oyle daha iyi hissettim. Karnindaki kaslardan dolayı geç hissedebilirsin ama doktor kontrolu de iyi olur
Pinarinayseni Canselasr Ben de daha kuvvetli hissetmiyorum o tekmeler falan yok ama böyle bi dalgalanma bi seyirme gaz baloncuk gubi cok hoşuma gidiyo hatta. Kuvvetlenecekmiş onlar iste
Canselasr Pinarinayseni içime şu serptin canım teşekkür ederim Rabbim sağ salim kucağını almayı nasip etsin
Pinarinayseni Canselasr Amin canım sen de sa salım saglikla kucağına al korkma sakin bu haftalar öyle demek ki
Canselasr Pinarinayseni detaylı ultrosonda herşey normaldi birde özel kligine gdip hem bebegimin yüzünü hemde hareketlerini görmek için gidicem
Gizemmom Ben de sizin gibiydim herkes soruyordu hissediyor musun diye ama hiç anlamıyordum 🙈 Ama 6. Ayda tam hissetmeye başladım tık tık vuruyor resmen karnımın inip kalkması bile gözüküyor bazen.