Kızlar bir hafta önce kan verdim detaylı bir kısmı çıktı sonuçların gün içinde. Ama bu tetkikler kısmında kalsiyum potasyum vs yazıyor. Onların sonucu yok. 1 hafta oldu bir yanlışlik mi var yoksa bu kadar uzayabiliyor mu süreç? Poliklinikte verdim buarada. (Ilk defa farkli bir hastanede verdim)