SelmaGl Kızlar merhaba 25 günlük bebeğim var. Bugün göğsümün ucunda et beni gibi birşey çıkmış. Sivilce sandım en başta ama emdikçe uzadı deri. Şimdi çok sızlıyor emzirirken. Başına böyle birşey gelen var mı? Hangi bölüme gitmeliyim acaba canım çok yanıyor 😔
btlbsr SelmaGl diğer göğsünüzden emzirin bence bölüm olarak da dermotolojiye gidebilirsiniz ya da kadım doğuma giderseniz yakında randevunuz varsa o da sizi yönlendirir.
SelmaGl Buseuynk evet kahverengi yerde ucunun hemen yanında. Emerken ağzına giriyor yani ve ölüyorum acıdan.
Asyao Bende de çıktı çok küçük bi tane tam da ucunda hamile olduğumu öğrendikten sonra çıktı diye hatırlıyorum tırnak makasıyla kessem mi acaba diyorum bazen sonra korkup vazgeçiyorum
SelmaGl Asyao bence siz müdahale etmeyin. Bende şuanda dokunmuyorum emerken acıyor benimki hissiz bir deri değil. Ucunu tırnağımla sıkınca acıyor. Doktora gideceğim cuma günü
SelmaGl btlbsr dermatolojiye aldım randevu. İşin kötü tarafı diğer göğsümü de emmiyor çığlık çığlığa zorla emziriyorum tıkanmasın diye. Acıyan göğsümü kana kana emiyordu. Mecbur dayanacağım artık
btlbsr SelmaGl allah şifanızı versin. Ciddi bişey yoktur umarım. Genelde et benlerini lazerle yakıyorlar ama çokda bilmiyorum tabi. Sağlıkla hayırla büyüsün bebiş.
Gamze68777 Henüz doğum yapmadım benimde minik minik etrafında var, genital bölgemde boynumda ve koltuk altımda da var, bi tanesini ip bağladım düştü ama acıdı
SelmaGl Gamze68777 dermatolojiye gittim birşey anlamadı 😂 zaten eme eme kopmuş göremedi doktorda. Acıyorsa iltihap vardır dedi. Krem verdi işte. Doktora gittiğimde ucu kopmuştu. Eve gelip tekrar emzirdim tamamen koptu. Acısıda gitti.