nilayakinci Kızlar bat 17 Mayıs. Yalnız aksilik ya işte peşimizi bırakmadı sadece 29 Nisan ve bugün özlemiişiz herhalde birbirimizi 2 kere yaptık. Ovulasyon testi de almadım bayram dolayısıyla zaten kapalı bide alasım da yoktu birkaç gün daha denemeli miyiz