eslem06_ benim 6 sene gecti sezeryanin ustunden.dusunuyorum acaba sancim baslasa acile gitsem, ve hersey normal dogum icin uygunsa normal dogum yaparlarmi diye.ilki zaten son anda mecburen oldu yani sanci cekmenin ne demek oldugunu da biliyorum tam acilmaya kadar.uzerinden 6 sene gecmis olacak.devlette yapicam buarada dogumu