sekin99900 geçenlerde 141/64 olmuştu tansiyonum ve baş ağrım vardı. Doktoruma yazdım. Hastaneye gitmemi söylemişti. Tabi o gece nöbetçi kadın doğumcu bulana kadar düştü. Her neyse bu tansiyona sınır demişti, yani üstü tehlike demek. Gebelik zehirlenmesi teşhisi için kan ve idrara bakıyorlar. Neyse ki sıkıntı çıkmadı,anlıktı sanırım. İdeal tansiyon yok,Düşük tansiyon problem değil ve gebelikte normal de,diğeri tehlikeli dikkat etmek lazım. Ölçüm için ise nabzınızın normal olması(nefes nefese değilken) ve ölçüm esnasında konuşup hareket etmemeniz yeterli.