Merhaba hanımlar bende bir çılgınlık yapıp uygun olmamama rağmen normal doğum yaptım ama dikişler beni yordu sanki siz neler yaşadınız dikişleriniz ne zaman eridi ve sonradan bı sıkıntınız oldu mu yazabilir misiniz benim 17 gün oldu ağrım oluyor da ??