Bsragrkan Kızlar korunmasız iliskiden y da yumurtlama günlerin değerlendirdikten sonra adeti mi bekliyorsunuz yoksa son iliskiden kaç gün sonra test yapıyorsunuz erken test mi yoksa kan tahlili mi ✌️☺️
Melekk8 Bsragrkan canım yumurtlama gününden en az 12 gün geçmesi gerek ama bir gebenin günlüğünde 17.gün test yapın diyor ebru ceylan ben 12.gün çok silik çizgi öğrenmiştim beta 10du çok erken de öğrenmek pek iyi değil ama sabredemiyoruz işte 🥰
zeylifestyles Her ilişkiden sonra test yapsaydık ohoo. Adet gecikir belirti görülür ozaman test yapılır mantıken.. gereksiz yere test yapmak psikolojiyi de yıpratıyor.
Bsragrkan zeylifestyles bazılarında erken gebelik testinde cıkıyor ya da gebelik testlerinde yazıyor ya 6 gün önce yok su kadar önce o yüzden sormuştum. Yoksa her iliski sonrasında elbette yapılmaz. 🙂
Bsragrkan portakalcicegii en son iliskiden dimi canım 😌😌 su an hamilesin dimi sağlıkla kucağına almak nasip olsun insAllh
Bsragrkan Melekk8 evet ya diyelim benim son iliski tarihim 5 Mayıs o günden itibaren 17. Gün değil demi? Biraz yenilikten anlam karmaşası yaşıyorum da 🙊🙊🙊
Bsragrkan Melekk8 yumurta en yüksek 4 Mayıs gözüküyor o günden itibaren 17. Gün mü yoksa?? 29 nisan 5 Mayıs arası yumurtlama veriyor cünkü her günü değerlendirdim kaldı 2 gün onları sa değerlendireceğim eşimle Farklı şehirler de olunca mecbur 😘☺️🙊
Melekk8 Bsragrkan canım sen takvim yöntemini uyguluyorsun anladığım kadarıyla ben yumurtlama testi kullanıyorum 3 mayıs yani bugün yumurtladım şimdi üzerine en az 12 gün sayıcam ama takvime ben güvenmiyorum adetim düzensiz zaten üç uygulama yüklü 3üde yumurtlamamı tahmin edemedi en iyisi sen en yüksek ihtimal olduğu gün yani 4 mayıs üstüne iki hafta bekle test yapmak için
Bsragrkan @“gulin-35”# gulin-35 ay hadi insAllah canım bat 18 gösteriyor .. bir kayıbım var martta :(
Deletedmom_12 Htc3866 yumurta dollendikten 1 hafta sonra kanda hemen cikar beta hormonu salgilanir salgilanmaz
Bsragrkan Princessmom ay çok heyecanlı ama hangi iliskiden yapsam ki, eşimle farklı şehirlerde olduğumuz icin 26 nisan adet sonrası ilk iliski, 29/30/½ Mayıs değerlendirdik bugün se en yüksek gösteriyor değerlendirdik yapsam göstermez dimi 😒😏
Princessmom Bsragrkan ben yumurtlama günü takip ediyordum yumurtlama günü tek ilşki olmustu ondan sonra yapmştm 😁