Guzelhayat Ikinci sezeryanda kesik izi kaliyormu acaba yapistirma olmuyormu Ben oule biseyler duydum da ikinci sezeryani olanlar yaza bilir mi
Sevgilibocuk Guzelhayat benim de ikinci de aynı.yerden kesip kapattılar şimdi 3. Olucam yine aynı olur diye düşünüyorum
Ahsen1_ Guzelhayat aynı yerden oluyormuş bnde sormuştum böyle bir post açmıştım aynı yerden kesi oluyormuş
Guzelhayat 2bebe1gebe Eltimde farkli yerden yapip normal dikmisler yapistirma olmamis.o devletde oldu belki o yuzdendir
2bebe1gebe Guzelhayat benim 2.de devlette olmuştu ama bilemiyorum kişiye göre değişiyor olabilir dikişleri tutmamış olabilir belki bilemem böyle bişey mümkün müdür onuda bilemem