sigara çok zararlı içmeyin ben de aktif sigara kullanıyordum hamile olduğun gün elime almadım benimde canım çok çekiyor ama aklıma başka şeylerle meşgul ediyorum hiç içmedim inşallah doğduktan sonra da içmem günah ya küçücük can size muhtaç ve siz onun sigara dumanı yolluyorsunuz böyle düşünü