Selamlar herkese, 20. Haftada idrar da hafif bakteri göründü :( Doktorum hemen fitil baslattı, akıntı var dedi. İdrar yolu enfeksiyonu ile ilgili bir sürü şey okuyorum:( aranızda yaşayan var mı? Kaç günde geçiyor? Fitil dısında tavsiyeleriniz var mı iyileşmenin hızlanması içinb