Minikkomando 31+6 Dayım. Bugün çalıştığım yerde ayaklarım ıslandı ve öyle kurumak zorunda kaldı. Eve geldiğimden beri de karnımda şişlik ve ağrı var. Sancı mıdır? Yoksa üşüttüğüm için mi oluyodur. Taş gibi karnım.