Seldaapk Arkadaşlar ben kendimi bildim bileli bir kızım olursa adını Balım koyucam dedim.su anda 15 haftaligim nasipse bir kızım olucak😀ama eşim bir türlü Balım ismini istemiyor ilerde elinin adamları kızıma Balım diye seslenicek tanıyıp tanımadığı herkes hiç hoş değil diyor (şimdiden kızını kıskanıyor sanırım)bi anlamda hak veriyorum ama içime sinen başka bir isimde bulamıyorum önerisi olan varsa yazabilir mi ?eski yeni isim farketmez kulağa hoş gelsin
LinaDuru Yani severken balım diyebilirsiniz ama isim olarak hoş olmaz gerçekten. Birde yanlış anlamayın ama halamın kedisinin adı da balım. Bebek ismi olarak olmaz bal anlamına gelen Asel ismini düşünebilirsiniz.
Seldaapk LinaDuru ne bileyim yıllarca o fikre alıştırınca kendimi şu anda başka bir isme ısınamıyorum sanırım 😂