afifem bende de var canım 34 haftalığım 29 dan beri var bacak arasına giren hamile yastıklarından kullanıyorum ve ayağımı baya yüksek yastığa koyarak yatıyorum baya rahatlatıyor bi de çok ayakta durmamak lazım öyle olduğu zamanlar arttığını hissediyorum