Aysegulkahra Merhabalar 7 haftalık hamileyim Adana’da önereceğiniz memnun kaldığınız doğum doktoru önerirmisiniz.
Sedose Aysegulkahra merhaba mehmet bey ayrıliyormus hastaneden diyorlar ama net bilgi alamadım siz hala devam ediyor musunuz bilginiz var mi
Aysegulkahra Sedose zannetmem benim kuzenim hemşire o hastanede öyle bir şey olsa söylerdi ve senelerin doktoru o orda oğluma 2016 doğum yaptım halen var orda