Smyyblstr Kızlar 29 haftalık hamileyim. Karides yedim araştırmak sonradan aklıma geldi. İnternette herkes bir yazmış. Yiyenler ? Etrafında görenler ? ZARARLI MI ?
berjerdekikaolikalev Smyyblstr Ben yedim yani bir zarrı olur mu ki ? Yediğim zaman 8-9 haftalıktım şuan 16.haftamdayım bir zararı olmadı çocuk iyi
basakerdvn Smyyblstr çok severim normalde ama hamileliğim boyunca sakatad tüketimine dikkat ettim. Karideste hiç yemedim
Denzk Smyyblstr kirlilik biriktirdiği ve kabuklu olduğu için tehlikeli. Ama yemişsiniz afiyet olsun bende sushi yemiştim bidaha yemeyin
benimmdunyamm Smyyblstr yemeyin diyorlar normalde doktoruna da danış bir dahaki gittiğinde bir tanıdığım da yengeç yemiş ben zararlı dedim birşey olmaz dedi baya yemiş
benimmdunyamm Smyyblstr taze olsaydı daha iyiydi ben onları hiç sağlıklı bulmuyorum aynı solucan gibi kızartınca tadını beğenmemiştim
Gozi benimmdunyamm Dondurulmuşu bağırsağıyla beraber donduruyorlar birde bende 1 kez almıştım temizlerken canım çıkmıştı küçük küçük zorla ayıkladım geriye bişey kalmadı ztn 😂 Ama hamileliğimde hiç yemedim
Sherry Smyyblstr karidese,kalamara,sushiye bayılırım🤤 ama maalesef doktorlar asla önermiyor. Benim de çok merak ettiğim bir konu ama yiyenin de bişey olduğunu görmedim çevremde takipteyim🧐
Gamze68777 Dip balığı olduğu içiiin fazla civa içerdiğini biliyorum, bu yüzden yemeyin diyorlar, doktoruna danışmalısın bence ☺️