EzgiGer Sütünüz gelmeye başladı mı acaba bende hiç bir belirti yok süte dair göğsümde küçük gelmeyecek mi süt acaba 😕
deletedmom503 Herkes de hamileyken sut gelmeyebilir bazı kisilerde süt dogumdan hemen sonra gelir kizlar takilmayin
Melikek Selam kızlar ben de 37 haftaligim. Bişey merak ediyorum. Doğuma yakın bebek hareketlerinde azalma olur mu? Benim ki çok fazla hareketli. Hele geceleri resmen uyuyamiyorum. O kadar çok hareket ediyor ki diyorum birazdan aşağıdan fırlayacak herhalde 🙈😂
Elfidam EzgiGer her gun can yakacak harekette bulunmuyor iste. Cogu zaman biyle one arkaya kimildamak istermis gibi calkalaniyor. Baska yok. Tekme filan cok nadir zaten Birde hickiriyor iste
TugbaKnalada Kendinizi strese sokmayın. Bazılarında geliyormuş hamilelikte bazılarında geliniyormuş. Allah'ın izniyle bi doğum olsun ondan sonra gelmez ise çözüm bakarsınız? Hamileliğinizin keyfini çıkarın siz stres olunca bebişte etkileniyor. Pozitif düşünün 🎉
GulerDoganAslan Benim ebem herkeste süt gelir dedi, 37 haftadan sonra sagmami ve dondurmami onerdi. Ama Sagmadan once yarim saat memeye masaj yapip uyarmam lazimmis, ama ben sagmayi dusunmuyorum
GulerDoganAslan EzgiGer dogumu tetikledigi icin 37 haftadan sonra yapiliyormus zaten, ben yurt disindayim burda belki farkli olabilir. Bana siringa ve ufak bardaklardan verdi sagip dondurayim diye dogumda sut sikintisi olursa sutum hazir olsun diye