Ya benim de kullandığım Demir hapında ve takviyede ayrı ayrı folik vardı. Doktoruma sormadan içinde folik olmayan başka bir Demir hapı kullanmaya başladım :D onu da başka bi doktor vardı, internette yazıştığım. Ona sordum. Feramat kullanabilirsin demişti Demir hapı olarak. Yani bebeğe zarar verecek kadar yükleme yapıldığını sanmıyorum. Zaten bir kısmı idrar ile atılıyor. Ama çok kafana takıyorsan doktora sormak en iyisi