ben de 36+2yim bugün bel ve kasık ağrısı aşırı derecede çok var. bebek sürekli karnımın bir yerinde toplanıyor, yalancı sancım da var dinlendikçe daha iyi hissediyorum. sanırım içerde hazırlık yapıyor bizimkiler gün geçtikçe zorluyor Allah yardım etsin🙏🏻