seyma_dmr çok normal bu anlattıklarınız, ama geçecek kusmak rahatlatır ama çok zorlu bi iş, öğürürken kasıklara baskı olması riskli. O yüzden kusmamak daha iyi. Açık havada yürüyüş yapın. Haşlanmış patates, çizi, kraker veya sevdiğiniz tuzlu bişeyler yiyin. Ama en önemlisi geçeceğini bilin.