Deniziafak Kızlar sabah nişanım geldi ağrım olduğu için doktora gittim fakat 2 cm açılmam varmış sancılarım sıklaşınca gel dediler 5 dk da bir oluyor ama düZensiz bazen 25 dk da bir de oluyor başına böyle bişey gelen oldu mu 37+6 haftalık hamileyim
Suleermz Deniziafak bende öyleyim canım 37+4 de nişan geldi 37+6 olduğum gece sancıyla gittim 2 cm açıklık ve 70 e vuran sancım vardı şuan yine başladı sancılarım birazdan gidicem belimin ağrısı fena saat 2den beri az az kasılma vardı 1 saat düzensiz sancılarım var 4 5 kere 5 dk arayla geliyor sonra 10 dk bir geliyor