Kızlar belim ağrıyor ama genelde de ağrır uzansamda ağrıyor ve dünden beri çok nadir ara ara adet sancısı gibi vuruyor ama aşırı derecede hareketlerini aşağıda hissediyorum bi baskı var sanki her an çıkıcakmış gibi ne suyum nişanım ve ara ara vuran sancım hiçbiri yok acı eşiği yüksek biriyimdir ama bilemedim böyle yaşayan var mı 38 haftalığım